Triar adequadament la plataforma per a anunciar el teu negoci pot constituir la base de l’èxit i la rendibilitat del teu negoci. Coneixes totes les possibilitats?

Al contrari del que molts segueixen creient, invertir en publicitat no és malgastar els diners.

Aqueixa és una creença generalitzada heretada de la publicitat i el màrqueting antic on la possibilitat de mesurar la rendibilitat directa era pràcticament nul·la.

Però açò ha canviat radicalment gràcies a eines d’analítica digital amb les quals podem mesurar absolutament tot.

Aleshores, la publicitat online no és barata o cara. És rendible o no és rendible. Així de clar. I com ho sabem? Sens dubte, fixant-nos en la tornada de la inversió.

Què és la Tornada de la Inversió?

El ROI (Tornada de la inversió) és un mesurador molt utilitzat en l’àmbit del màrqueting i la publicitat online que ens indica què percentatge de beneficis estem obtenint a partir d’una quantitat invertida.

Per exemple, si la meua empresa de venda de cursos online va invertir en publicitat durant l’any passat 9.000€, però aqueixos anuncis van generar 22.000€ en vendes, sens dubte és un negoci rendible, no?

En aquest cas la nostra tornada de la inversió seria 22.000 – 9.000€ / 100 = 130

Aquesta empresa obtindria un 130% de ROI. Ja volgueren molts…

On podem anunciar-nos?

    1. Google Adwords

És la xarxa capdavantera de publicitat online a tot el món. Es basa en anunciants que inverteixen cercant donar visibilitat als seus productes i propietaris de llocs web que ofereixen espais per a aqueixos anuncis i perceben uns guanys per cada clic.

Google Adwords compta amb una xarxa de cerca en els quals es mostren anuncis de text sota consultes que realitzen els usuaris en el cercador i una xarxa de display en els quals els anunciants mostren els seus bàners de forma visual per a augmentar la seua presència.

Els anunciants han d’ajustar els seus pressupostos i les seues licitacions per a obtenir la màxima visibilitat i taxa de vendes amb la menor inversió possible.

    1. Outbrain

És una xarxa semblant a Adwords, però en aquest cas, el contingut clau no són anuncis de text ni bàners, sinó publicacions d’articles o pàgines concretes.

Sempre que els nostres continguts complisquen amb les normatives de Outbrain, podrem veure’ls aparèixer entre els continguts promocionats en els principals portals del país (periòdics, pàgines d’informació meteorològica, revistes…)

El preu que paga l’inversor per cada clic sol ser un 50% més car que el de Google Adwords en funció de l’optimització que hàgem realitzat.

    1. Facebook Ads

A dia d’avui, és probablement la xarxa més utilitzada després de Google Adwords. El seu funcionament també es basa en licitacions que ens permetran als nostres anuncis aparèixer en el feed dels usuaris Facebook.

La seua gran capacitat per a segmentar les audiències ha demostrat ser molt eficaç en els últims anys per a negocis basats en comerç electrònic.

    1. Taboola

s el principal competidor de Outbrain i el seu funcionament és pràcticament idèntic. La diferència radica bàsicament en què Taboola és més flexible a l’hora d’acceptar un altre tipus de continguts o temàtiques.

Per exemple, en Outbrain mai podríem publicar una pàgina que no aportara valor i solament arreplegara base de dades amb una fi purament comercial, mentre que en Taboola sí que ens ho permetria.

  1. Redes de afiliación

Zanox, Tradetracker o public-idees són solament algunes de les plataformes que funcionen mitjançant afiliació.

El funcionament és senzill. Altres propietaris tenen la possibilitat de parlar sobre el meu producte i mostrar enllaços cap al nostre producte.

Per cada venda que hàgem aconseguit gràcies a enllaços provinents d’aqueixos portals, haurem de pagar una comissió al que va publicar aqueixos productes.

És per exemple un dels principals canals d’ingressos de Amazon. cal destacar que en funció del producte i el sector la comissió serà major o menor.

I tu, has provat alguna d’aquestes plataformes? Amb quin et quedes i per què? Estem esperant la teua resposta en els comentaris ↓

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

BENVINGUTS
Som estalviadors i emprenedors com tu 🚀

SUBSCRIURE'M
La teua informació mai serà compartida
close-link

GUÍA DE LA IDEA AL NEGOCIO: 10 CLAVES PARA NO FALLAR

¿Tienes una idea sobre alguna cosa que crees que podría funcionar? Esta es la guía que te interesa.
DESCARGAR
Elaborado por el equipo de expertos de eCaixapopular.
close-link

GUIA DE LA IDEA AL NEGOCI:10 CLAUS PER NO FALLAR

Tens una idea sobre alguna cosa que creus que podria funcionar? Aquesta guia t’interessa.
DESCARREGAR
Elaborat per l'equip d'experts de eCaixapopular.
close-link

GUIA 5 DECISSIONS PER A CONVERTIR ELS TEUS ESTALVIS EN BENEFICIS

Eres estalviador? Els nostres experts et mostren com traure més rendibilitat dels teus diners.
DESCARREGAR
Elaborat per l'equip d'experts de eCaixapopular.
close-link

Tens dubtes?
?

En què consisteix el procés d’alta

Tot des del teu mòbil, fàcil i senzill

En qué consiste el proceso de alta

Todo desde tu móvil, fácil y sencillo